dimanche 12 octobre 2008

Chat (projet 15)

14.
Tu veux te démarquer de tes frères, et bien je vais faire de toi

Un chat sans terre, un chat sans pairs, un chat… de gouttière !

Qu'il en soit ainsi !


Et c'est ainsi que revint à la vie,

Un chat tigré multicolore.




14.
Többé már testvérünk sem akarsz lenni?
Na jó!
Csinálok belőed egy hontalan macskát, Egy magányos macskát.
Egy...egy... egy házimacskát!

Hogy úgy legyen, ahogy akarod!

Így történt hát, hogy egy csíkos, sokszínű

Macska tért vissza az életbe.


12.
-Ma foi, pourquoi pas ? répondit l'indécis.
-Tu me laisses sans voix mon pauvre ami !
Te rends tu compte que tu n'aurais plus de famille proprement dit ?

Si tu es moitié birman, moitié persan,

Les persans te traiteront de sale birman et inversement !




12.
-Felőlem!? Miért ne? -válaszolt a macska.
-Szóhoz sem jutok, barátom!
Számításba vetted, hogy még családod sem lesz?
Ha te félig burman, félig perzsa macska vagy,
Akkor a perzsák piszkos burmannak
Fognak titulálni, és fordítva.




Voici les trois doubles pages qui se harmonisent.
Ez a három egységes oldalpár.

(Voir les notes précédentes du projet; c'est ici)
Hogy miről van szó? Itt találod az előzményeket.

10 commentaires:

  1. cela faisait quelques jours que je n'étais pas venue, mais tant mieux il y pleins de nouvelles choses...et c'est très jolie! plein de poésie!!

    RépondreSupprimer
  2. A harom feltett multicolor macskabol a masodik tetszik legjobban! A leginkabb multicolor a szinek osszefolyatasaval, gyonyoru! Az elso sem rossz, talan tul vizes, halvany. A masodik formaban is, elrendezesben is erosebb. Szerintem. :-)

    RépondreSupprimer
  3. Elles sont vraiment sublimes ! Est-ce qu'on ne pourrait pas utiliser l'ancien chat multicolore comme couverture ? Je l'aimais beaucoup aussi :-)

    RépondreSupprimer
  4. c'est magnifique Ojni ! ça va être un livre superbe, toutes ces pages s'accordent très bien ensemble ! bravo à toi

    RépondreSupprimer
  5. Rebz!
    Je l'espéré! :) Merci!

    Marie!
    Bienvenue á nouveau! Bravo pour ton magnet chez Libellulobar, il est trés fort!

    Viki!
    Köszi az észrevételt! El sem hiszed mennyi mindenre kell odafigyelni! Egységesíteni akartam a tipót, hogy kézzel írott legyen a kiemelés, illetve új fejet szántam ennek a 2. verziós macskának. Nem jött össze..., ezért készült el ez a verzió, mert minimalizálni is kellett, meg kizárni az akvarelles vázlat jelleget, hogy inkább homogénebb felületek legyenek. Hát ezért lett ilyen. Plusz helyet kellett csinálnom a szövegnek is. Szóval ez már 3 tényező... De elfogadom!

    Lilie!
    J'espére que tu n'est pas trop triste! :) Je vais t'envoyer une image avec cet ancien chat, d'acc?

    Lise!
    Oui! Il est un grand plaisir de lire ton commantaire! Je sens que tes expériences parlent...oui, c'était mon but principal;se faire accorder! :)

    Móni!
    Akkor oké! :)

    RépondreSupprimer
  6. moi aussi j'aimais l'ancien chat multicolore ça ne veut pas dire que je n'aime pas celui ci évidemment ;)

    RépondreSupprimer
  7. meg ez a színes mintás macsek...elképesztő, nagyon tetszik! Asszem az otthonikat átfestem valami ilyesmire.

    RépondreSupprimer