jeudi 18 décembre 2008

Vote



J'avais soumis ces visuel sur Libellulobar où vous pouvez voter et les soutenir. San-Tooshy y sera lui aussi! :)) Merci bien! Cliquez sur l'image pour voter.



Ez egy "mágneses" hely, ahol most épp szavazás zajlik, melyik terv érdemes a gyártásra... Ha szeretnétek támogatni a lufi hosszukás vagy kerekded verzióját, csak a képre, majd a csillagokra kell kattintani, aszerint, hogy hányat adnátok belőle. Köszönöm, ha tudsz szánni rá egy kis időt! :))


It's a site of badges, where is the time to vote... untill a few days. Did you like my baloons? Can you give stars (1-10)! Thanks! Click on the image!

6 commentaires:

  1. super super ces deux magnets !! ^^

    RépondreSupprimer
  2. tyű, ez a kerek még jobb! nyomtam egy 10-est neki :)

    RépondreSupprimer
  3. Szerintem kàr lenne megvàgni ezt a szèp kèpet, ìgy a hosszùkàsra szavaztam.

    RépondreSupprimer
  4. Meric beaucoup pour la pub ! C'est trop gentil à toi. Et merci pour ton petit commentaire d'anniversaire !!!

    RépondreSupprimer
  5. Lise!
    Merci bien pour ton vote et pour tes messages! :))

    Kriszti!
    Juhéjj! Köszi! :D

    Viki!
    Én is így gondolom... mert nem én csináltam a "felfeszítést", nem tudtam mi kerül a szélére. De volt aki azt mondta jól néz ki a kör a körben... Na de tudod hogy van ezekkel a papokkal, papnékkel. :D
    Odaért már a pakk?

    San-Tooshy!
    Alors c'est caaaa! :D
    J'espére que les ballons arriveront á un bon moment alors! Oh si je l'aurais su plus tot...

    Tant pis! Je te souhaite une trés bonne Anniversaire! :))

    RépondreSupprimer
  6. Ja, nem. Ezt le is felejtettem a balszerencse listamrol.. Uffa!
    Mèg abban bìzom hogy a karacsonyi postaforgalom miatt kèsik.

    RépondreSupprimer