vendredi 22 août 2008

Illustration Friday - Routine




Une de mes amies me dit toujours; le travail change les gens en zombies.
Kedves barátnőm szava járása, hogy a munka zombivá tesz...
A flat job can turn someone into a zombie.

10 commentaires:

studio lolo a dit…

This is very clever! I love how she's escaping from her boring old routine!

Suana a dit…

... but it also creates a certain rhythm [I guess it depends on the type of job..]
Love the right panel!

krisztina maros a dit…

húha, akkor vigyázni kell :) de ha az a szép színorgia vár ott jobb oldalon, úgy megéri!

eyecontact a dit…

I'm very fond of your brush strokes and concept. Nice.

Connie a dit…

So simple but so effective. Good lines.

cserháti hajnalka a dit…

Thanks a lot for all! It's a pleasure to receive a lot of messages. :)
Next week!

d sinclair a dit…

sweet - love the colours!

thanks for stopping by my blog :) d

Gwendoulash a dit…

super chouette
c'est vrai beaucoup de gens sont transformés en zombies a cause du boulot ...moi j'ai pas reçu le mot du vendredi j'ai du faire encore une fausse manoeuvre en m'inscrivant tu vas dire Gwen est un peu tyúkeszű

johanna a dit…

that's true. love your illustrations here!

Solvere volo a dit…

Yeah, working is dangerous... Great illo!