samedi 18 octobre 2008

Illustration Friday - Late



Tard...
Késő...

21 commentaires:

Sabbio a dit…

J'aime beaucoup l'ambiance de celui-ci :)

carole a dit…

Très joli

NANCY LEFKO a dit…

excellent...I love the texture in this piece !

Rui Sousa a dit…

Just fantastic, I keep to find words to describe this work, but I think "Fantastic", the correct word!
Very nice, congratulations!

Regards
O Temporário

krisztina maros a dit…

GYÖNYÖRŰ!!!

Aya Rosen a dit…

This is beautiful.
I remeber doing this as a kid. It always felt like it was so so late, though probably it was about 9:30...

Tomás Serrano a dit…

Un tres suggestif change de technique.

Gwendoulash a dit…

ouiii merveilleux ...le bonheur au crayon

Juan a dit…

Impressive drawing. Beautifully done!

Asja a dit…

wonderful drawing! i can really sense the late night atmosphere!

san-tooshy a dit…

C'est un joli crayonné ! Belle technique

Rebz a dit…

J'adore ce crayonné, les niveaux de gris, l'atmosphère ! bravo !

.amélie. a dit…

c'est magnifique! Belle textures, belle lumière! Bravo!

mazsu a dit…

Jujj, ez nagyon jó 5let!! :o)
a könyv pedig kiadóért kiált! remélem hamarosan felbukkan a boltokban is :o)

cserháti hajnalka a dit…

Thanks! Thanks a lot! :))

C'était trés agréable á dessiner avec le crayon!

Köszönöm Kriszti, Mazsu! :))

lise daulin a dit…

j'adore aussi ! c'est tout doux, tout calme, on sent bien l'atmosphère de la nuit...

Cheryl a dit…

I did this as a child. Don't get caught!Love it.

Solvere volo a dit…

Nagyon szep! Olyan igazi jo, puha este hangulata van

ROSÁLIA LERNER a dit…

Très interessant.
Moi aussi j'ai eu mes jours de lire "late"...
Beautiful draw

Bobo a dit…

Excellent drawing for the theme! I just went thru your colorful cats drawings, and I must say I love them all!

katafolt a dit…

Imádom :-)