samedi 26 septembre 2009

Affiche... encore

Peut-étre vous en avez déjá marre... mais nous avons du constater (grace á Mich, merci!) que les grilles aideraient l'orientation des petits. La question c'est que quelle version colorée préférez vous? Merci beaucoup á l'avance.(Si vous avez des enfants, leurs avis sont les bienvenues!)
Ha még nem unjátok nagyon... véglegesítés előtt áll a plakát. A múltkori összehasonlításnál rá kellett jönnünk, hogy a fehér alap lehet, hogy esztétikusabb, de a hálós felosztás jobban segítené a kicsik tájékozódását. A kérdés az az, hogy melyik színösszeállítás lenne jobb. Köszönöm előre is. (Kisgyerekesek akár a csöppöt is megkérdezhetik)

18 commentaires:

  1. Bence véleménye szerint a két szélső, az egyik fiús, a másik lányos:) De leginkább az utolsó, a lányos az, ami jól látszik. Szerinte. (Nekem a fehér:))

    RépondreSupprimer
  2. Holly,
    Thanks:)

    Egyetértek Bencével! És köszi Ancsa!Na meg persze Veled is egyetértek; de az a választás már a felnőttek esztétikai érzékét tükrözné...

    RépondreSupprimer
  3. J'ai voté ! Faites le bon choix ! Pour les enfants ;-)

    RépondreSupprimer
  4. Merci! merci! Oui, c'est un peu plus difficile, essayer de voir comme les petits.

    RépondreSupprimer
  5. Itthon két (felnőtt) szavazat az elsőre :) Nekem teljes mértékben az jön be leginkább, a fehér kissé kivehetetlen. Az elsőnek csodásak a szinei, és sztem elég uniszex is :))

    RépondreSupprimer
  6. nekem az első és az utolsó tetszik(lehet, hogy még gyereknek számítok?! :) ), de vegyíteném: a 3. kékjét lecserélném az 1.re -tehát maradna a mályvás :)
    Viki

    RépondreSupprimer
  7. a voté !
    J'ai une préférence pour la 3 ... mais c'est une question de goût !

    RépondreSupprimer
  8. J'ai voté ! Enfin j'ai demandé à ma petite fille .. donc elle a voté :)
    Lou

    RépondreSupprimer
  9. én, mint türkizimádó is szavaztam, de látom, mások is szeretik.
    sárgásat nem csinálsz?

    RépondreSupprimer
  10. Moi, je préfère la 1ère version, mais ma fille de 4 ans arrive mieux à lire les lettres de la dernière version.

    RépondreSupprimer
  11. J'ai voté pour la troisième. Parce que le fond et la couleur des lettres sont différentes donc mon oeil arrive à distinguer tous les éléments.

    RépondreSupprimer
  12. Kwandera,
    Köszi, aranyosak vagytok. Remélem nem fogsz majd nagyon utálni, ha mégis másképp döntök...

    Manola,
    Mille merci! :)

    Viki!
    Szia! :) Üdv itt nálam!
    Közben én itt a háttérben vegyészkedek...van már 5 féle verzió. Köszi, hogy a segítségemre siettél.

    Bénédicte,
    Ah oui, j'ai su que tu vas la choisir! ;)

    Lou,
    Ta fille! :))) Elle n'est absente jamais! :D Merci.

    Gwen,
    Merci. Je serais bien courieuse á son choix!:D

    Móni!
    Sejtettem. Megmondom őszintén, hogy egyre több variációt csinálok, annál inkább a fehér felé hajlok. Nekem ez sok. Plusz, amiről Ti nem is tudtok, össze kell egyeztetnem már meglevő dolgokkal a plakátot. Na de majd megmutatom! Nemsokára.

    Merci Berthe! Et bisous pour la petite! :D

    San-Tooshy,
    Merci pour ton vote.
    Je fais tas de version... j'en ai déjá 5. C'est un devoir trés difficile, parce que j'ai déjá des trucs (je vais vous les montrer) qui sont déjá préts á imprimer et qui collent bien avec la deuxiéme version), donc je devrais trouver la maniére qu'ils s'harmonisent. Et j'aime bien les couleurs, mais c'est trop... Peut-étre vous allez me détester... c'est la méme chose qu'avant, quand j'avais commencé á illustrer l'histoire de Nicole, tu t'en souviens?

    RépondreSupprimer
  13. J'adore cet abécédaire.
    J'ai voté pour le 1er, le "vert" : déjà, avec des couleurs différentes sur les cases, c'est plus lisible (bien que le 2, tout blanc, soit très joli !). Et pour la version 3, je trouve que le bordeaux des colonnes centrales éclipse les colonnes ou il n'y a que du blanc et du gris...

    RépondreSupprimer
  14. Djaj,
    Bienvenue ici! Merci bien d'avoir écrire ton avis. J'espére que tu seras d'accors avec mon choix. :)

    RépondreSupprimer