vendredi 14 août 2009

Maman / Anyu



Quand elle est triste. Nous avons choisi la version sans lunettes.
Amikor éppen szomorú. Szemüvege nem lesz.
When she's sad.
She won't have glaces.

1 commentaire:

  1. Comments

    Krisztina Maros

    Sat, 15 Aug 2009 03:13:59

    nagyon jó karakter, tetszenek az új szereplőid!


    Panka

    Sat, 15 Aug 2009 05:18:29

    Nekem is nagyon tetszenek, de szerintem kár, hogy elmarad a szemüveg, nekem úgy sokkal karakteresebb a figura.


    Lise

    Sat, 15 Aug 2009 09:23:07

    Oh ton site est superbe Ojni bravo !! Et ton personnage est magnifique, très expressif ! Bises Lise


    OJNI

    Sat, 15 Aug 2009 12:15:23

    Kriszti!
    Na ennek örülök! :)

    Panka!
    Én is úgy gondoltam; az szólt ellene, hogy kicsit titkárnős (részemről)... A szerző néni meg kapásból elutasította, mert szerinte túl szigorú hatást kelt, meg egy kicsit felsőbbrendűs is... A történetben pedig ő szorul segítségre. De köszi, hogy megírtad a véleményed. :)

    Lise,
    Alors vous étes rentrés! :) Je vais visiter vos photos! :D
    Merci pour ta visite.


    marie-laure

    Sun, 16 Aug 2009 08:02:50

    Encore un nouveau style de dessin...C'est toujours incroyable ça!
    Je ne vais pas m'y habituer , trop de cordes à ton arc! :))
    J'adore tes personnages et ce traitement, magnifique, expressif et doux. Je la préfère aussi sans lunettes.


    OJNI

    Sun, 16 Aug 2009 13:47:27

    J'avais un peu peur que ca sera un peu pareil á Lilouane, donc je me suis calmée que tu le voit comme ca. :) Et c'est un grand plaisir que tu aimes ce projet! Merci bien d'étre venue. :) Bise!

    RépondreSupprimer