mardi 6 septembre 2011

Nouvelles / Hírek

Petit coucou á vous tous et bonne rentrée! Peut-étre vos crayons se souviennent
encore de vous! :) Pour vous donner un peu de signe de vie, je vous annonce
solonnellement que notre Alphabet est déjá disponible ici.
Je soigne déjá la relation avec mes crayons.
Imaginez que je travaille sur un livre qui sera distribué en Hongrie!
C'est la premiére fois... Je viendrai trés vite avec les détails.



Ünnepélyesen jelentem, az ábécés könyvünk már elérhető a kiadó honlapján
(csak rajtuk keresztül, az ára mindössze 0.75 euró, ellenben minimum 10
darabot kell rendelni belőle). Sajnos én még nem láttam.
Örömhír azoknak, akik végre magyar nyelvű könyvben is szeretnék
látni a munkáimat; most épp Dávid Ádám "A betontenger könyve" című meséjét
illusztrálom. Hamarosan mutatok belőle egy-két részletet.

11 commentaires: